sobota, 18 maja 2013

Ujędrnianie ciała z Tołpą - podsumowanie, cz. 2

Bez przydługich wstępów - kontynuacja wątku pielęgnacyjno-ujędrniającego. Dziś opiszę roślinną serię Planet of Nature, czyli krem-żel oraz peeling.



TOŁPA, Planet of Nature
wyszczuplający krem-żel antycellulitowy

Od producenta: 

Doskonale wygładza i odżywia skórę. Wspomaga redukcję zbędnych centymetrów i pomaga wysmuklić sylwetkę.

Wskazania:
skóra wrażliwa, z objawami cellulitu.

Ciesz się smukłym ciałem bez cellulitu. Naturalne ekstrakty roślinne pomogą spalić tkankę tłuszczową i wyeliminować zbędne centymetry. Poczujesz przyjemną gładkość, wzmocnienie i regenerację skóry. Zapomnisz o problemie "pomarańczowej skórki", wysmuklisz sylwetkę i głęboko odżywisz skórę.

Sposób użycia:
Nanieś krem-żel na miejsca problematyczne i wmasuj aż do wchłonięcia. Stosuj 1-2 razy dziennie.

Składniki roślinne:
Ekstrakty z guarany, iglicy włoskiej, tygrysiej trawy, bluszczu i skrzypu.

Moje wrażenia: 
Kiedyś używałam bardzo podobnego w konsystencji kosmetyku Tołpy (już wycofany - nie pamiętam nawet, jak się nazywał) i bardzo go lubiłam, dlatego byłam ciekawa, czy i ten krem-żel sprawdzi się u mnie dobrze. I co? Polubiliśmy się :-)

Opakowanie:
Tuba. Jest wygodna w użyciu, choć ja zdecydowanie preferuję buteleczki z pompką - nie istnieje bardziej komfortowa aplikacja. Na tubce znajdziemy wszystkie przydatne informacje o kosmetyku.

Konsystencja:
Żelowa, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Ładnie pachnie.

Wydajność:
Bardzo dobra, nie trzeba dawać zbyt wiele kosmetyku by zaaplikować na całe ciało, więc opakowanie starcza na długo.

Efekty stosowania:
Od razu po zastosowaniu żelu skóra robi się bardziej napięta, elastyczna. Nie zauważyłam żadnego działania antycellulitowego, jednak to ujędrnienie i napięcie bardzo mi się spodobało. Skóra jest też fajnie nawilżona. 

Pojemność:  200ml
Cena: 26zł

Czy kupię ponownie: Tak - podoba mi się konsystencja i działanie, cena nie odstrasza, a dostępność jest bardzo dobra (widywałam go nawet w supermarketach).



TOŁPA, Planet of Nature
masujący peeling ujędrniający pod prysznic

Od producenta: 

Wygładź i rozbudź swoją skórę masującym peelingiem, który doskonale umyje skórę, a delikatne drobinki ryżu złuszczą zrogowaciały naskórek. Naturalne ekstrakty roślinne ujędrnią ciało i przyspieszą mikrocyrkulację. Twoja skóra stanie się wygładzona, odświeżona i gotowa na przyjęcie kolejnych produktów pielęgnacyjnych.

Składniki aktywne:
Ekstrakt roślinny z guarany, drobinki ryżu

Sposób użycia:
Nanieś peeling na zwilżoną skórę i masuj delikatnie przez kilka minut. Następnie spłucz wodą i zastosuj odpowiedni preparat pielęgnacyjny z gamy Planet of Nature. Stosuj codziennie.


Moje wrażenia: 

Peeling to obowiązkowy kosmetyk w mojej łazience - a jeżeli jeszcze ma właściwości ujędrniające, to jest dokładnie to, co lubię najbardziej. 

Opakowanie:
Tuba. Z jednej strony wygodna w stosowaniu, ale tylko do czasu. Gdy kosmetyk zaczyna się kończyć trudno go wydobyć.

Konsystencja:
Ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka - w sam raz. Pozwala na bezproblemowe i szybkie rozprowadzenie po skórze oraz zmycie. Ładnie pachnie (owocowo), jednak niezbyt intensywnie, zapach ten nie pozostaje również na skórze.

Wydajność:
Jest to jeden z wydajniejszych peelingów, jakie miałam.

Efekty stosowania:
Wygładza - mimo, że nie ściera tak bardzo mocno, jak niektóre peelingi z którymi miałam styczność - zapewne dlatego, że przeznaczony jest do codziennego stosowania. Nie wysusza skóry, jest jędrniejsza po jego użyciu, dobrze przygotowana na dalsze zabiegi pielęgnacyjne.

Pojemność: 200ml
Cena:  20zł

Czy kupię ponownie: Nie - ponieważ preferuję intensywnie pachnące peelingi, oraz te, które stosuje się rzadziej (1-2 razy w tygodniu) ale za to mocniej ścierają.

23 komentarze:

  1. Tego peelingu chętnie bym spróbowałą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie tracisz - jest dość tani i dostępny :) Ja wolę bardziej aromatyczne zdzieraki, ale pomijając zapach to nie ma się do czego doczepić.

      Usuń
  2. Ej no... przestań już kusić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie żele peelingujace, chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ujędrnienie ciała to najlepsze ćwiczenia i coś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę mocniej zdzierające peelingi :) Często sięgam po produkty Tołpy, tylko te ich zapachy mi nie bardzo pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czemu te zapachy nie odpowiadają tylu osobom - dla mnie są super! (Zwłaszcza seria Eco Spa)

      Usuń
  6. Nigdy nie próbowałam Tołpy, ale Krem-żel mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem-żel to świetna formuła, jeśli chodzi o kosmetyk, który ma ujędrniać i wyszczuplać. Bardzo wygodny w użyciu!

      Usuń
  7. Wygląda ciekawie !

    PS. Zapraszam do nas na bloga na rozdanie
    http://natalena-style.blogspot.com/2013/05/letnie-rozdanie-poczuj-sie-jak-dziecko.html
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ten peeling nie pachnie intensywnie :( dla mnie peeling także musi ładnie i fajnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny zapach po użyciu kosmetyku to cała przyjemność :)

      Usuń
  11. Ja czuje ze mi zapach by sie podobal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewykluczone, bo on jest ładny - choć delikatny.

      Usuń
  12. Fajna seria, chyba w Tesco ją widziałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.