środa, 28 sierpnia 2013

Wyniki LETNIEGO rozdania :)

Zamieszczam je z lekkim opóźnieniem, ale niestety zliczenie wszystkich prawidłowych losów i wyłonienie zwycięzcy przysporzyło mi trochę problemów... i dopiero teraz wiem, do kogo powędruje poniższy zestaw kosmetyków:


Losów uzbierałyście łącznie aż 496. Tylko jedna osoba nie doczytała regulaminu, a jedna zgłosiła się po terminie. 

Cieszę się, że sporo z Was dołączyło do moich obserwujących (a nie był to warunek obowiązkowy) i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Zwracam uwagę na swoich obserwatorów i osoby "znikające" zaraz po ogłoszeniu wyników usuwam z konkursów w przyszłości.

Nie przedłużając - najpierw pojawiła się liczba...


...pod którą kryje się: 



Gratuluję!!! I czekam na kontakt w ciągu najbliższych siedmiu dni - mój mail to rincewind9998@gmail.com

38 komentarzy:

  1. Gratki:) Już się nie mogę doczekać wyników z ciuchowego rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :( Rince zapomniałam :( :(

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.