wtorek, 23 czerwca 2015

Przegląd poczty [56]: Czerwcowe i majowe przesyłki


Tradycyjny wpis pocztowo-przesyłkowy przed Wami! Tym razem dotarły do mnie nie tylko kosmetyki...


Paczka od Pharmaceris miała zawierać tylko próbki, tymczasem oprócz nich znalazłam Krem z 10% kwasem migdałowym. Ten kosmetyk służy do złuszczania skóry i nadaje się do mojej mieszanej cery, jednak z jego stosowaniem poczekam na mniej słoneczną porę roku.


Winiary oraz nowy produkt - warzywne chłodniki na lato. Paczka spodobała mi się, ponieważ oprócz produktów, które rozdaję znajomym otrzymałam również miły dodatek w postaci doniczki i paczek ziół, które można w niej posiać :)


Nivea urządziła ogólnopolskie testowanie nowego kremu z serii Care - ma być zarówno odżywczy, jak i lekki i błyskawicznie wchłanialny. Czy obietnice producenta zostaną spełnione?


Ta przesyłka zawiera sporo ciekawostek, ale najbardziej zauroczył mnie żel Balea z letniej limitowanki... Pachnie tak, że można oszaleć :) Ananas wywołuje momentalne skojarzenia z tropikalną plażą a do tego jest bardzo intensywny i długo się utrzymuje. Idealny kosmetyk na lato. Kasiu - dzięki! :)


I ostatnia przesyłka - tym razem rzeczy, które udało mi się zdobyć z wymiany. Jedna z trzech paletek Sleek, które mnie interesowały - Respect. Niestety, pierwsze testy wykazały że nie jest tak mocno napigmentowana jak moja ulubiona Mattes Darks, ale odcienie są na tyle ciekawe że jeszcze daję jej szansę. Na wishliście pozostała mi Acid i to na razie będzie koniec, jeśli chodzi o palety... chyba, że wypuszczą coś wyjątkowo interesującego :) Poza paletą upolowałam pędzel do pudru Ecotools - bardzo miękki i wygodny w użyciu, oraz mniejszy z Mary Kay, którego jeszcze nie testowałam.

A co Wam w tym miesiącu przybyło? :)

69 komentarzy:

  1. Ten żel z Balei faktycznie pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I własnie przez to błyskawicznie zniknął! Rozglądam się za kolejnym :)

      Usuń
  2. Ale dużo wspaniałości :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez dostałam próbki od Pharmaceris i krem od Nivea, reszty przesyłek zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paczuszki! :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jest ta paczuszka od Pharmaceris :) I ciekawa jestem, jak smakują te chłodniki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodniki są ciekawe w smaku, powiem szczerze że próbowałam również przygotowywać je na ciepło :P

      Usuń
  6. O zazdroszczę przesyłki z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że nagroda CI się podoba :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super nowości :) U mnie nie za dużo ich w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow ile dobroci! Na serie Pharmaceris do naczynkowej mam smaka od pewnego czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również słyszałam, że jest niezła.

      Usuń
  10. Świetne przesyłki, ciekawa jestem tego żelu Balea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mega - pachnie nieziemsko. Już sie skończył :(

      Usuń
  11. Świetne przesyłki - mięty wyhodowanej jestem ciekawa no i kremów i żelu też ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie niestety nie dotarła przesyłka od Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Próbowałaś do nich napisac?

      Usuń
  13. Pharmaceris i krem Nivea też dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmie Pharmaceris muszę się bliżej przyjrzeć, mam jeden krem, który niestety mi się już kończy a fajnie się u mnie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotychczas wszystkie kosmetyki, które miałam od nich sprawdziły się nieźle :)

      Usuń
  15. oo ile zup :) ja chłodniku szczerze mówiąc to jeszcze nie próbowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no fajne przesyłeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żelu Balea zazdoszczę ;))) krem Nivea też dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel to mój ulubieniec, muszę kupić kolejny :)

      Usuń
  18. Fajne rzeczy :). Czaje się na ten żel balea :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie! Jest wart wyczajenia ;)))

      Usuń
  19. Super paczuszki :) Chłodniki mam i ja!

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo ciekawych rzeczy w paczuszkach ;) mnie najbardziej zaciekawiła paletka sleeka

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe rzeczy :D Nivea również mam i jestem w pełni zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja msuze wlasnei do sasiadk iisc bo kurier był ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię oglądać Twoją pocztę :D jakieś to moje zboczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D No cóż, miło mi ;) Ja też lubię oglądać posty przesyłkowe.

      Usuń
  24. Muszę wreszcie zaopatrzyć się w Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne nowości. Paletka mnie zaintrygowała i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za jakiś czas o niej napiszę, choć nie bardzo wiem jak się do tego zabrać ;)

      Usuń
  26. Ciekawe nowości :) Jestem ciekawa jak spisze się ten krem z Nivea, bo ja się nie zgłaszałam do tej akcji, bo mam dużo tych mazideł do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem ciekawa tej odżywki z Gliss Kur...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi nic nie przybyło, ale to dlatego, że skupiam się na zużywaniu -ostatnie miesiące były obfite w nowości, teraz czas je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również próbuję się na tym skupić, ale różnie bywa ;)

      Usuń
  29. No to teraz nic innego Ci nie pozostaje niż zasiać zioła i pochwalić się nimi na blogu :) Dziś właśnie "umarł" mój pędzel do pudru i właśnie się zastanawiam nad Ecotools, żeby było szybko, stacjonarnie i dobrze ;-) A na paletki Sleeka sama choruję od jakiegoś czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo odpowiada ten pędzel, jest duży i miekki :)

      Usuń
  30. Niezłe łupy Kochana, podoba mi się lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne paczki tez mam próbki od pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie również Pharmaceris i Nivea...

    OdpowiedzUsuń
  33. Krem z kwasem migdałowym mnie kusi, chętnie przeczytam o nim więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same godne uwagi przesyłki ;) .

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne kolory cieni ma ta paletka Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć są idealne dla niebieskich oczu :) Podobają mi się w praktyce, choć na początku pigmentacją byłam rozczarowana... ale to pozory, trzeba je umiejetnie nakładać.

      Usuń
  36. paczka z Winiar super :) cienie ladne

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.