niedziela, 30 sierpnia 2015

Dbamy o końcówki - GAL, Odżywka keratynowa w kapsułkach

Na moim blogu mieliście okazję obejrzeć już kilka różnych rodzajów kosmetyków w kapsułkach. Tym razem nie jest to produkt ani do twarzy, ani do ciała... jednak w znaczący sposób może usprawnić naszą pielęgnację na przykład podczas wyjazdów :) Zapraszam!


GAL, Odżywka keratynowa
w kapsułkach twist-off

Opis kosmetyku i skład INCI - na zdjęciu poniżej.

Moje wrażenia:

Lubię te kapsułki. Bardzo dużo wyjeżdżam, nie tylko latem, więc podstawą mojej kosmetyczki są produkty niewielkie i poręczne, które nie sprawiają problemu zarówno w transporcie jak i w wygodzie użytkowania podczas pobytu poza domem. Zawsze wolę zabrać takie małe coś, zamiast taszczyć pełnowymiarowe opakowanie danego kosmetyku. Kilka(naście) takich dużych opakowań i mój plecak mógłby drastycznie zwiększyć swoją wagę.

Od początku zaznaczę, że tych kapsułek nie używałam do końca zgodnie z ich zastosowaniem. Jest to produkt przeznaczony do pielęgnacji paznokci, brwi i rzęs, ja natomiast odkąd go zobaczyłam chciałam przetestować działanie na końcówki włosów.

Stosowałam te kapsułki po każdym myciu. Oczekiwałam, że preparat dobrze zabezpieczy końcówki włosów i będę go mogła używać zamiennie z olejkami czy jedwabnym serum. I się nie zawiodłam! Zawarty w ich składzie olejek rycynowy sprawił, że końce włosów były sprężyste, odżywione. Kosmetyk nie dociąża włosów, ale też i nie taka jest jego rola - tego oczekuję raczej po maskach. Podoba mi się wygląd końcówek przy regularnym stosowaniu odżywki keratynowej i z pewnością w przyszłości jeszcze do niej powrócę :)
Opakowanie tej odżywki kosztuje poniżej 10 zł a starcza na długo. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej - zerknijcie na stronę producenta. Myślę, że warto nabyć taki gadżet i sprawdzić jego działanie, szczególnie jeżeli macie ochotę wypróbować również efekty na paznokciach czy brwiach. 

Jak Wam się podoba pomysł na taki produkt?

61 komentarzy:

  1. Skoro dobrze zabezpiecza końcówki to mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu bardzo dbam o końcówki i ten produkt okazał się skuteczny :)

      Usuń
  2. Ja bym chętnie wypróbowała coś do poprawienia kondycji moich paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten sposób powinno się tego produktu uzywać zgodnie z jego przeznaczeniem, więc warto spróbować :)

      Usuń
  3. Ja bym się obawiała,że zawarty olejek rycynowy jeszcze bardziej przesuszy już i tak zniszczone końce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie odczułam takiego efektu.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W czasie podróży ta cecha jest bardzo ważna :)

      Usuń
  5. Hm nie wpadła bym na to, że te rybki na końcówki też stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sama tego nie wymyśliłam - widziałam już gdzieś na blogu, że takie zastosowanie jest możliwe :)

      Usuń
  6. Również je stosowałam na końcówki i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już je na blogach ale nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam o nich ale chyba zapach by mi przeszkadzał;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kompletnie nie przeszkadzał ale to chyba kwestia indywidualna :)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem, jak by się sprawdził na brwi i rzęsy... produkt wydaje mi się fajny i poręczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien sprawdzić się nieźle, w końcu to też włosy ;)

      Usuń
  10. wielokrotnie je widziałam na blogach, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam pozytywne opinie na temat tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze znajdę u Ciebie coś cudownego co mnie zachwyci i po prostu muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mam nadzieje że produkty które się u mnie sprawdziły spodobają się również Tobie :)

      Usuń
  13. Bardzo dużo o nich już słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji sama ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka różnych rybek :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam takich kapsułek, ale po Twoich wrażeniach czuję się zachęcona do ich wypróbowania ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam takich kapsułek, ale jestem ciekawa ich działania u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje tylko spróbować i przekonać się :)

      Usuń
  17. Zainteresowały mnie te kapsułki :P mam fioła na punkcie zabezpieczania końcówek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, staram się zawsze o nich pamiętać.

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja tez - dlatego chciałam sama spróbować :)

      Usuń
  19. Jeszcze nie miałam okazji testować takich kosmetyków - kapsułek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śmieszne te rybki, ale jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię te ich kosmetyki w kapsułkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już kilka osób stosowało te kapsułki na włosy :) Fajnie, że się spisały :) Może kiedyś i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam kapsułki pod oczy tej marki i byłam zachwycona, tymi też muszę się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pod oczy równiez miałam i w sumie też się skończyło na tym, że uzywałam ich nie do końca zgodnie z przeznaczeniem ;))

      Usuń
  24. Z GAL miałam kapsułki z wiesiołkiem , ale były do stosowania od środka, działały. Natomiast te tutaj kapsułki z odżywką keratynową również widzę bardzo skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. mialam z gal kiedys rybki zolte ale nie lubilam ich :P

    OdpowiedzUsuń
  26. mam je i na razie do pazurków uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No proszę :) czasem nie trzeba stosować kosmetyków zgodnie z przeznaczeniem ;) fajnie, że na tym polu też się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię eksperymentować z innymi zastosowaniami :)

      Usuń
  28. Uwielbiam niekonwencjonalne wykorzystanie kosmetykow ! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  29. Tworzę posta o analizie składów masek Biovax i potrzebuję zdjęcia maski Glamour Caviar, a widziałam je u Ciebie :) Mogłabym je użyć u siebie w poście z linkiem do Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za tymi kapsułkowymi kosmetykami. Przeszkadza mi ich forma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uważam tę formę za plus, rewelacyjnie się sprawdza poza domem.

      Usuń

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.