sobota, 23 stycznia 2016

Przegląd poczty [67]: Kontynuacja współpracy z Bio-Beauty / kosmetyki Bjobj


Witajcie! Kontynuując współpracę z firmą Bio-Beauty tym razem mam okazję zapoznać się z kosmetykami marki Bjobj. Co dla Was testuję i o czym niebawem przeczytacie na blogu?



Wzmacniająca odżywka do włosów delikatnych z oliwą z oliwek przeznaczona jest do wszystkich rodzajów włosów, w szczególności zaś do suchych, zniszczonych i podatnych na uszkodzenia. Ułatwia rozczesywanie, nadaje połysk, wzmacnia włosy i sprawia, że są zdrowe i gładkie.


Cytrynowa pasta do zębów z białą glinką i szałwią to produkt, który zapobiega próchnicy i kamieniowi nazębnemu a oprócz tego posiada działanie ochronne i łagodzące podrażnienia dziąseł. Jest to kosmetyk ekologiczny, nietestowany na zwierzętach.


Oprócz tego w paczce znalazło się sporo interesujących próbek różnych naturalnych i ekologicznych marek :) 

Specjalnie dla Was mam kod rabatowy do wykorzystania w sklepie Bio-Beauty. Kod gwarantuje zniżkę 10%, która łączy się z innymi rabatami! Aby go użyć, wpiszcie BLOG w dziale kasa po skompletowaniu swojego zamówienia. Kod obejmuje cały asortyment sklepu :)


39 komentarzy:

  1. Gratuluję owocnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam je dostać, ale coś nie dotarły:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawam tej pasty do zębów :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. też dostałam paczkę z Bio-Beauty :) wybrałam tą samą pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki bjobj :) mam nadzieję, że te spełnią Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również czekam na przesyłkę w ramach kontynuacji współpracy . Gratuluję dalszej współpracy

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tej pasty do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzje - sama nigdy bym takich produktów nie wybrała, gdybym miała je kupić, bo zawsze zwracam uwagę na produkty ładnie opakowane... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również współpracuję z Bio Beauty, za niedługo opublikuję recenzję maski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków, więc czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tej odżywki gdyż moje włosy po karmieniu piersią wymagają pomocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna współpraca! Kosmetyki bardzo ciekawe. Będę wyczekiwać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam wcześniej firmy, ale jestem bardzo ciekawa recenzji odżywki

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj znać jak się sprawdziły! Szukam zdrowych (naturalnych) kosmetyków, więc będę śledzić Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna współpraca. Nie ma to jak naturalne kosmetyki. Swoją drogą pasty do zębów eko nigdy nie miałam. Daj znać jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba produkty zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Oby produkty się sprawdziły ;) Miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytrynową pastę posiadam :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki wydają się być bardzo ciekawe. Życzę miłego testowania i miłych wrażeń. Obyś była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.